Proiecte

  • Campania nationala 2%

    Campania Doilasuta 2006 a fost realizata in parteneriat de catre Asociatia pentru Relatii Comunitare, Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile, Camera Americana de Comert in Romania si Forumul Roman al Donatorilor cu finantare de la World Learning. Proiectul si-a propus sa asiste contribuabilii, angajatorii si organizatiile neguvernamentale in aplicarea prevederii 2% din Codul Fiscal.

  • Campania Salvati Romania dupa inundatii (2006)

    Inundatiile din anul 2006 au facut ravagii pe cursul Dunarii in cateva dintre judetele riverane. Judetele Dolj si Calarasi au fost cele mai lovite. Numarul sinistratilor s-a ridica la peste 14.000 de persoane. Campania a fost initiata de doua jurnaliste (Nadina Nedelea si Marie Jean Ion). Rolul FDR a fost ca impreuna cu initiatoarele campaniei sa implice cat mai multe institutii, publice si private. Ideea de la care am pornit a fost sa dam o mana de ajutor fara sa le promitem celor afectati ca vor putea reveni curand la viata linistita de dinainte de revarsarea Dunarii, dar sa le facem trecerea cat mai usoara.

Parteneri

  • Kfi
  • Mott
  • Money Channel
  • Vodafone
  • Raiffeisen Bank
  • Gsk
  • Romania
  • Fundatia Alexandrion Group
  • World Learning International Development
  • Ambasada UK in RO
  • Fundatia pentru dezvoltarea societatii civile
  • Fundatia post privatizare
  • Provident Financial
  • SGP
  • GEF
  • UNDP
  • USAID
  • esimplu.ro
  • Ambasada Norvegiei